Ada 的拼布小站/Ada's quilting room

與大家分享我的拼布作品

7/25/2004

配布/Finding an old fabric

我為了要做一個作業“雨傘姑娘”便想到﹐不如為我在3年前做的第一件作品--被子再做一對枕頭套。我真的很高興是沒想到3年多後竟然讓我能配到那同一塊底布。今天可算是我的幸運日了﹗

I need to make a project called "Umbrella Girl" so I plan to make a set of pillow case to match the first project -- bed quilt which completed in 3 years ago. I am really so happy that I cannot expect I can still find the same cloth after these years. Today is really my lucky day !

1 Comments:

發佈留言

<< Home