Ada 的拼布小站/Ada's quilting room

與大家分享我的拼布作品

2/07/2005

農曆新年/Chinese New Year


Chinese New Year Posted by Hello

農曆新年快到了﹗ 在此祝願有機會看到我這段文章的朋友在新的一年裹心想事成﹐ 身體健康。 我們這邊就跟平常的日子一樣。大年初一老公還是要上班去﹐ 真有點懷念以前在港過新年的日子多熱鬧啊﹗

Chinese New Year is at the corner now. I take this chance to wish anyone who can see this post to have good health and every wishes come true in this new year. Chinese New Year here are just like the other days in the year. My husband even have to go for work on the very first day of the Chinese New Year which make me to miss the days I spent in Hong Kong during this time.

4 Comments:

  • At 2/12/2005 2:55 上午, Anonymous 匿名 said…

    我也祝妳新年快樂!

    我常到妳這玩哦!不過因為不會玩這個版,所以一直沒留下足跡。歡迎常到我家玩!:http://www.wretch.cc/blog/lisali662001

     
  • At 2/12/2005 2:55 上午, Anonymous 匿名 said…

    我啦!小湘!http://www.wretch.cc/blog/lisali662001

     
  • At 2/12/2005 9:34 上午, Blogger Ada said…

    網誌管理員已經移除這則留言。

     
  • At 2/15/2005 8:47 上午, Blogger Ada said…

    小湘﹐

    謝謝妳的到訪﹐ 有機會留幾個字給我讓我知道妳的意見。我新加了一段留言教學了。

    我也會經常到妳家看看妳的美美作品。

     

發佈留言

<< Home