Ada 的拼布小站/Ada's quilting room

與大家分享我的拼布作品

12/16/2004

我的聖誕禮物/My Christmas present


Christmas present Posted by Hello


My Christmas present Posted by Hello


My Christmas present Posted by Hello

這是今年第一次參加的甜甜圈聖誕交換活動收到的禮物. 我還是第一個人收到禮物啊!真開心,謝謝我的小天使--小湘. 現在我真有點緊張,我的小主人會否喜歡我送上的禮物呢?

This year I have participated an Christmas Gift Exchange activity organised by Happy Quilting Group. I am also the first person that have received the gift ! So happy and thanks to my gift preparer -- Lisa. Now I am a bit nervous to see if my gift receiver would like the stuff I have made for her ?!

2 Comments:

  • At 12/20/2004 1:02 上午, Anonymous 匿名 said…

    Ada 小主人, 我收到你從美國寄來的禮物了..謝謝..
    今年的耶誕節, 有你的禮物相伴, 我會過的很快樂的..
    另: 你的 MSN 是不是留給我的 mail 呢?? 我有加入了, 只是, 不知我們的上線時間會不會一樣呢??

     
  • At 12/20/2004 8:46 上午, Blogger Ada said…

    Fiona,

    妳終於收到我的禮物﹐真好啦﹗我可以安心囉。希望大家都有一個快樂聖誕。有機會我們在MSN 聊聊天。

     

發佈留言

<< Home